Suomen kattavin kahvisivusto muutti ja uudistui

Suomen laajin kahviaiheinen verkkosivusto löytyy nyt osoitteesta www.kahvi.fi. Sivut tarjoavat asiantuntevaa ja ajantasaista tietoa suomalaisten suosikkijuomasta.

Kahvi.fi-sivustolla voi tutustua kahvin historiaan, viljelyyn ja tuotantoon. Sivuilla esitellään eri maiden kahvikulttuuria sekä 12 erilaista kahvinvalmistustapaa. Sivuilla kerrotaan myös kahvin kulutustrendeistä sekä raakakahvikaupasta. Tilasto-osioon on koottu tietoja muun muassa kahvin tuonnista, tuotannosta ja kulutuksesta.

• Tiesitkö, että arvolla mitattuna raakakahvi on öljyn jälkeen maailman toiseksi vaihdetuin raaka-aine?
  • Oletko kuullut, että paahdetusta kahvista on löydetty enemmän aromiaineita kuin viinistä?
  • Oletko tullut ajatelleeksi, että kahvin makua arvioidaan jopa toistakymmentä kertaa sen matkalla pavusta kuppiin?
  • Osaatko jo valmistaa kesän viileimmän kahvijuoman, kylmäuutetun kahvin?

Kahvitietoa etsiville toimittajille, ravintola-alan opiskelijoille ja opettajille sekä kahvin kuluttajille suunnattua sivustoa ylläpitää Kahvi- ja paahtimoyhdistys, joka edustaa alan johtavia yrityksiä Suomessa.

Lisätiedot:

Kahvi- ja paahtimoyhdistys, asiamies Marleena Tanhuanpää p. 040 528 2207